ספא זו שיטה לטפל בגוף

 

 

ספא זו שיטה לטפל בגוף

 

בזמן האחרון גדלה המודעות לבריאות הנפש והגוף, ומשום כך הקהל הרחב החל מחפש אחר מגוון שיטות בכדי לשמור על בריאות הנפש והגוף. לשם כך קיימים אתרי ספא מגוונים ורבים בכל הארץ הנותנים שירותים מפנקים של ספא שונים אשר משולבים באטרקציות רבות כמו: חדרי סאונה יבשה\רטובה, ג’קוזי, מסאג’ים בשיטות שונות, ועוד…

המגוון הרחב של המסאג’ים 

 

באתרי הספא קיימים מגוון גדול ומפנק של מסאג’ים אשר מאפשרים אופציה לבחירה בפני הקהל, כתוצאה מכך ניתן לבחור את העיסוי אשר מתאים לציפיות שלכם. מהו עיסוי? זוהי שיטת טיפול המתבצעת במגע היוצרת שפשוף, חיכוך, ולחיצה על נקודות שונות בגופו של המטופל וכשאלה מבוצעים באמצעותו של בעל מקצוע שעבר הסמכה בתחום הפועל בצורה מקצועית. כפי שצוין ישנן שיטות רבות ומגוונות של מסאג’ים המאופיינים במספר קריטריונים כגון: משך הטיפול, האזור המטופל בגוף, עוצמת העיסוי. כמו כן, קיימים שמות לעיסויים השונים כגון – עיסוי תאילנדי, עיסוי סיני מסורתי, עיסוי שבדי, טווינה, שיאצו, וכו’. אך חשוב לדעת כי אתרי הספא השונים מספקים סוגים שונים של מסאג’ים.

כיצד הטיפול בספא משפיע על המטופל?

 

חשוב לדעת כי לטיפולי הספא השונים יש השפעה מנטאלית ופיסית מדהימה על המטופל. כאשר השינוי הפיסי באה לידי ביטוי בפן הפיסי על גופו של המטופל כאשר ניתן להבחין בהרפיית השרירים המתוחים\התפוסים ושחרורם. וכמו כן, שיחרור שאר השרירים אשר אינם תפוסים. בנוסף, קיים שינוי מדהים אשר בא לידי ביטוי בפן המנטאלי על המטופל המתאפיין ברגשות של שלווה ורוגע ואף בשיכרון חושים, נתון מדהים אשר אובחן הוא שטיפולי ספא יכולים למעשה להשפיע לטובה על אנשים אשר מטבעם לחוצים  ולהביאם למצב בו הם חשים תחושת המלווה בשחרור מלחצים המביאים לידי רוגע ושלווה.

כמה טיפים מעניינים!

 

חשוב ואף מומלץ לקחת חופשה כשמתכננים לגשת לטיפולי ספא וזאת מהסיבה כי לאחר הטיפול קיים הצורך על מנת להוציא את המקסימום מהטיפול במנוחה של מספר שעות .

כדאי וחשוב שלא לבצע שום פעילות גופנית מאומצת בזמן שלאחר הטיפול בספא מאחר והשרירים כתוצאה מהטיפול קיימים במצב בו הם רפויים.

יש שלא להרבות באכילה בשעות שלפני טיפול בספא וזאת מאחר שכשמקבלים טיפול בטן מלאה ישנה אפשרות כי זה ישפיע לרעה על חווית הטיפול בספא.

אינפורמציה נלקחה בין היתר מהאתרים הבאים:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%A4%D7%90_(%D7%9E%D7%A8%D7%97%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA)

http://www.togive.co.il/

 

  

 

 

 

 

About togive600

בעסק שלנו ניתן לרכוש מגוון רחב של חבילות ספא
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment